Search
Close this search box.

01

Registrace/Přihlášení

Vytvoření účtu na našem e-shopu nabízí mnoho výhod. Při dalším nákupu nemusíte zadávat znovu všechny informace. Znáte historii vašich objednávek a můžete se podle ní řídit při dalším nákupu. Registraci do našeho obchodu můžete provést při první návštěvě našeho e-shopu nebo v průběhu první objednávky.

Vytvořit registraci můžete zde.

V našem e-shopu můžete nakupovat i bez registrace zákazníka. Při objednávce stačí odškrtnout možnost „Přeji si vytvořit uživatelský účet“.

02

Osobní údaje

Pro správnost objednávky je nutné uvést Váš e-mail (ten slouží jako hlavní komunikační kanál po dobu objednávky), telefonní číslo, adresu bydliště, popř. fakturační adresu. Stejné informace zákazník uvádí, pokud se registruje do našeho e-shopu.

Kupujícímu, je poskytována ochrana osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

03

Úprava údajů, newsletter

Chcete-li změnit jakékoliv údaje na stránkách Vašeho osobního účtu, klikněte na „Upravit údaje“.

Prostřednictvím našeho newsletteru budete jako první informováni o našich nabídkách, nových vínech, speciálních akcích a jiných zajímavých novinkách.

04

Doprava a platba

Pro ČR:

Výběr dopravy a platby bude nabídnut každému zákazníkovi při uzavírání objednávky. Zákazník má na výběr několik kombinací plateb a způsobů dopravy a odběru.

  • Kurýrní služba – zásilka doručována adresátovi zpravidla do druhého dne od podání do doručovací sítě, zásilku je možno zaslat na Vámi uvedenou adresu, kde se budete vyskytovat (třeba i do práce), doručovatel Vás bude nejpozději 1 hodinu předem kontaktovat s potvrzením předání vaší zásilky.
    • Dobírka
    • Platba převodem na účet
    • Platební kartou při objednávání zboží
  • Zásilkovna – Možnost zaslání objednávky na všechna výdejní místa Zásilkovny.
    • Dobírka
    • Platba převodem na účet
    • Platební kartou při objednávání zboží
  • Výdejní místo – vyzvednutí zboží na výdejních místech, kterými jsou všechny kamenné pobočky Vína Srdcem, tj. Vinotéka Braník, Vinotéka Vršovice, Vinotéka Nusle, Vinotéka Rudná. Na tomto výdejním místě bude zboží připraveno, pokud je skladem, v okamžiku vytvoření objednávky zákazníkem.
    • možno platit na místě hotově nebo kartou
    • možno platit převodem předem
    • platební kartou při objednávání zboží

Pokud objednáváte více druhů zboží s rozdílnou dostupností, je pouze na vás, zda dáte přednost dodání co nejdříve (zásilky budou rozděleny a zboží, které je skladem, bude odesláno okamžitě) nebo počkáte, až bude všechno vámi objednané zboží skladem a my Vám ho poté pošleme najednou v jedné zásilce.

Způsob platby si můžete vybrat přesně ten, který vám nejvíce vyhovuje. Máte-li k dispozici dárkový certifikát nebo slevový poukaz, zadejte příslušný kód do kolonky Dárkový certifikát nebo poukaz a částka/sleva vám bude z objednávky ihned odečtena.

Pro SR:

Zásilky pro Slovenskou republiku řešíme individuálně. V tomto případě prosím volejte na tel. 737 252 762.

05

Shrnutí a odeslání objednávky

Před odesláním objednávky je Vám k dispozici její kompletní shrnutí. Zde vidíte všechno objednané zboží, počet kusů, celkovou cenu, výši odečtené částky z dárkových certifikátů, přehled slev ze slevových poukazů, cenu za dopravu a předpokládaný termín doručení zboží, případně osobního vyzvednutí, adresu pro doručení a fakturační adresu. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.

06

Je dobré vědět

O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 737252762 nebo e-mailem info@vinasrdcem.cz.

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.

Zákaznická linka

Vína srdcem, s.r.o.

Poštovní adresa

Vína srdcem, s.r.o.

Mezouň 175
267 18 Mezouň
IČ: 05823676
DIČ: CZ05823676